Már nemcsak rendelhető, de boltban is kapható a Cseppke
Korcsoport: 6-24 hónap
2021-12-12

A mi Tipegő hálózsákunk mindkét gyerekünket kiszolgálta, és ki tudja hányat azóta, hogy tovább ajándékoztuk. Mi anno a WAMP-on vettük, de most nyílt egy Cseppkeségek Baba-mama bolt Budapesten, az V. kerületi Arany János utca 7. szám alatt.

A két barátnő, Giret Fruzsina és Laár Györgyi vállalkozása szintet lépett, amikor baba-mama boltot nyitott a fővárosban, ahol szinte minden beszerezhető, amire egy kicsinek szüksége lehet.

 

Egy csepp Cseppke sztori

A Cseppke márkát két barátnő, Giret Fruzsina reklámszövegíró és Laár
Györgyi jelmeztervező-grafikus alapította több mint 8 éve. A családi teendők összeegyeztetése a munkával egy kisgyerekes anyukának nem a legkönnyebb, ezért is indult a márka. Fruzsi is minél többet szeretett volna lenni a fiával, de közben szerette volna megélni az anyaságot. Így a tervezés és a kreativitás szülte a Cseppkét, amely márkanév alatt nyálkendők készítésével kezdtek. Ám hamar kiderült, ez kevés a boldoguláshoz. Így találtak rá a tipegőhálózsákra, amelynek magyarországi bevezetése és megismertetése az szülőkkel az ő érdemük. Régebben egyáltalán nem létezett Magyarországon ez a kamáslis megoldás. A Cseppke fejlesztése, a tipegőlyukak végén elhelyezett kinyitható-becsukható zokni, az amúgy is hasznos éjjeli viseletet még praktikusabbá teszi. A lányok elképesztő sokat dolgoztak az első időben, bár ez azóta sem változott. Az elszántság és a szeretet az, amivel a Cseppkét menedzselték, a zsákocskáikat fejlesztették és tették általuk nyugodtabbá és boldogabbá a babák és szülők éjszakáit. 

 

Csoda a gyerekszobában

Azóta a Cseppke újító szemlélettel, a vásárlói visszajelzésekre érzékenyen reagálva, fáradhatatlanul tökéletesíti termékválasztékát, és teszi magát a piacon utánozhatatlanná. A márka nevéhez fűződik például az Androidon és iOS-en egyaránt megtalálható Cseppke Tente applikáció, amely azon túl, hogy altató hangokkal és hangos mesékkel támogatja a gyermekek délutáni/esti altatását, modern technológiája révén csodát is varázsol a gyerekszobákba: a hálózsákokon szereplő minták és figurák a mobileszközök kameráján keresztül életre kelnek és néhány másodperces történetekkel, versikékkel vagy dalocskákkal örvendeztetik meg a kicsiket.

 

Cseppke a Cápák között

Az alkalmazás fejlesztésével egyidőben a Cseppke alapítói az RTL Klub Cápák között című üzleti realityjében is bemutatkoztak, méghozzá olyan sikeresen, hogy 30 millió forint tőkével befektetőként csatlakozott hozzájuk a sikeres üzletasszony és édesanya, Tomán Szabina. Emellett bezsebelték a Telekom Digitálisan Tettrekész díját és a K&H az innovációért különdíját, egy 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramot is.

 

Szemléletváltás Tomán módra: irány külföld! 

Tomán Szabina sokkal többet adott a Cseppkének, mint azt egy angyalbefektetőről gondolnánk. Lelkes mentorként és gyakorlott édesanyaként terelgeti a márka útját. Ezáltal az alapítók, Fruzsi és Györgyi egy jóval tudatosabb pénzügyi szemléletmódot ismerhettek meg általa, és az ő segítségével indíthatták útjára a Cseppke szlovákiai és Benelux államokban létrehozott márkaképviseleteit is, amelyeken keresztül a külföldiek Toddiebag néven találkozhatnak a márka termékeivel.

 

Cseppke varázslat személyesen

Szabina hatására lépték át az alapítók az online tér határait is, hiszen az idáig csupán webáruházat üzemeltető Cseppke október közepén nyitotta meg első belvárosi üzletét. Az ötlet hírére természetesen megjelentek az első „vészmadarak" is, akik a pandémia hatására kialakult helyzetben nem tartják időszerűnek egy fizikai kontaktusokon alapuló bolt létrehozását. Fruzsi, Györgyi és Szabina azonban hisznek benne, hogy ha a boltot különleges szellemiséggel és több funkcióval is felruházzák, minden nehezítő tényező ellenére ez a vállalkozásuk is sikeres lehet.


Hazai designerek a babáknak

Az üzlet, amelyet Cseppkeségeknek neveztek el, első és legfontosabb küldetése, hogy végre folyamatos találkozási lehetőséget nyújtson a szülőknek az eddig csak online működő Cseppkével és termékeivel. Emellett olyan minőségi, magyar vagy magyar vonatkozású márkák gyűjtőhelye is az üzlet, mint az Adamo, a Babyberry, a BabyMountain Himalaya, a Bhaaloo, a Danka, Dinnadalok, a Liliputi, a Monello, az Origi, a Pippadu, a Planetino, a Poronty Products, a Siller Baby and Child, a Tinatti és a Woollytoys. Minden márka olyan minőségi termékeket kínál, amelyekre egy családnak szüksége lehet. A sokszínű választék két jótékony hatással is bír: míg a márkák egymást erősítve találkozhatnak vevőikkel, addig a szülők számára egyszerűbbé válik a minőségi designer termékek beszerzése, hiszen együtt, kulturált, szép környezetben megtalálják őket. 

A Cseppkeségek nemcsak baba-mama bolt, de meghitt kuckó, központi találkahely és közösségi tér is kíván lenni egy helyen. Ezt szolgálja a barátságos enteriőr, a benne elhelyezett hintával, a gyerekbútorokkal, minőségi játékokkal és foglalkoztató könyvekkel felszerelt játszóterecske, a közvetlen közelében elhelyezett „trécselde”az anyukáknak, vagy a csendes és eldugott szoptatósarok és pelenkázó. Azért pedig, hogy akkor is szívesen betérjünk, ha éppen nincs szükségük portékára, a Cseppkeségek megálmodói különböző eseményeket, így felolvasó esteket, író- olvasó találkozókat, minikoncerteket, baba-mama klubokat és tanácsadásoka rendeznek.


Cseppke számokban:

49.561 darab tipegőhálózsák jutott el eddig babákhoz és nagyobbacska gyerekekhez

23.750 vásárlója volt a Cseppkének

80.000 négyzetméternyi pamut anyag fogyott el

400.000 darab patent került fel a zsákokra

1070 pozitív, 5 csillagos értékelés van a Cseppke weboldalán